Sahabat Maya

Tuesday, September 11, 2012

Baru???

بسم الله الرحمن الرحيم


Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera…

Lama dah aku tak update blog aku… sebab? Simple, malas dan buzy… :P
Okay… semua dah bru… termasuk la design blog ini… hehehe


10 sep 2010,
Tarikh ini susah untuk aku lupakan… sebab,- 2 tahun lalu… aku  telah memulakan satu kehidupan yg baru pada tarikh ini.. setelah berlaku kejadian yg amat mengejutkan aku pada 9/9/10

Seriously, untuk tahun ini, aku dah kehilangan diri aku yang lepas… aku pun x pasti kenapa… diri aku pada tahun 2011 hilang… lebih2 lagi lepas practical...

Semester baru ini (x la bru sagt), aku dah jadi pelik dah… jadi macam orang yang tiada perasaan… aku sedar yang aku banyak buat salah… terutamanya dengan member kelas aku… sorry guys… aku teriak kadang2… tapi, serius.. aku tak bermaksud pun… kira aku main2 jk la… :D lagi pun, korang pun selalu mainkan aku… hehehe… kira kosong-kosong la kita ney r… hehehe :D

Aku jadi gitu bukan sebab apa… aku stress… stress sebab target ak terlampau tinggi… SAMA2 LA KITA BELAJAR DAN BERUSAHA… OK… ;)
So, InsyaAllah… seperti sebelum2 ini… aku akan berusaha untuk berubah menjadi baik dan terus menjadi seorang yg baik… aamiin… 


No comments:

Post a Comment