Sahabat Maya

Tuesday, September 18, 2012

"tau dah"

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatu dan salam sejahtera...

" TAU DAH "
 tajuk entri aku hari ini....

sebelum aku masuk point utama aku, aku nak buat selingan cerita sikit... 
last year, dalam bulan 9, aku accident kereta... huhuhu....

dan  disebabkan aku accident, aku trauma dengan " break mati " bila orang break mati, jantung aku akan pump lebih laju... akibat terkejut... 
begitu la kejadian aku selama 3 bulan lebih... 
bila orang " break mati " jak... aku akan rasa tak sedap badan sehari sebab terkejut yang melampau....

N now.... aku jadi a bit trauma dengan ayat "tau dah"...

aku baru jak on HP- no digi aku... then, masuk mesej dari member - tau dah.
bergetar satu badan aku baca mesej tu... walaupun aku tak tau apa yang dia tau... 

semoga semua dalam keadaan baik... 

No comments:

Post a Comment