Sahabat Maya

Monday, February 4, 2013

Hati

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum Warahmatullah dan Salam Sejahtera

perkara ini lama dah ak nak luahkan... tapi, aku tetap pendam... 
terlalu banyak yang ingin aku sampaikan... tapi, aku tiada masa yang sesuai....

kecil nya dunia ney.... pusing2 x sangka orang tu kita kenal... 

tadi aku pun pusing2 la kat web ney... tetiba aku ternampak sesuatu.... 
aku nampak dia... lama aku tatap... dan kenangan itu muncul dengan sendiri tanpa diundang...
kenangan yang tidak sepatutnya diingat dan diimbas kembali...
aku heran kenapa perkara yang aku ingin buang dengan pantas menyambar semula.... 

aku bahagia lihat kau bahagia... tpi aku kesian dengan kau... 
:( sedih la ko ney... 

kau seorang yang hebat, tapi sayang... kehebatan kau, kau jadikan sia2... 
KENAPA PERLU DENGAN CARA MENYAKITI?

mungkin kau bukan mahu membalas dendam... tapi cara kau, kau tengah balas akan masa lalu kau... 
Sedar la.... sedar sebelum terlambat... bangun la... 

kalau tidak mencintai, jangan pernah memberi harapan... 

suka2 bukan la cara.... singgah dan pergi... ingat apa? touch and go?

aku hanya mampu menjadi pemerhati 2 pihak... 
kau teman dia sahabat... dan dia kenalanm, dia pula member kepada member... 
aku tak tau mau buat apa... kenapa mesti dia? 

harapan seorang sahabat ini tinggi... tapi, aku dapat jangka apa bakal berlaku selepas ini...
sedangkan yang dikejar pun terbiar.... inikan pula yang datang dengan sendiri? 

Aku mohon.... tolong jangan pernah lukakan hati dia... 
sebab, akan ada hati yang sakit... dan hati yang sakit itu juga akan memberi kesan dengan aku...
SEBAB, aku tahu kisah disebalik cerita... walaupun tidak semua... 

jagalah hati yang sepatutnya....


jangan sakiti.... 
CEGAHLAH... jangan sampai PERLU DIRAWAT.... 

K... 

SEKIAN~~~

No comments:

Post a Comment