Sahabat Maya

Friday, January 25, 2013

sahabat

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum warahmatullah dan salam sejahtera

SAHABAT
adalah insan yang sagat istimewa yang hadir dalam hidup kita
hadirnya tidak dipinta dan perginya hanya terpisah kerana Illahi

kehilangan, perpisahan adalah satu kejadian yang amat aku takuti satu saat dahulu...
TAPI, tidak kini.... semua itu dah sebati dalam hidup aku...

dulunya, aku takut untuk membbuka lembaran cerita baru, kerana aku pasti akan ada perpisahan yang akan menjemput satu saat nanti... 
kini, sahabat aku dah mula berubah..... 
semua berubah....
masih adakah peluang untuk kita cipta kenangan seperti sebelum ini? 
"ketawa bersama, menangis bersama"
masih adakah peluang untuk itu????
tarikh perpisahan semakin hampir
adakah kita akan berhubung kembali?
mencoret cerita indah bersama setelah terpisah?

untukmu sahabat, 
aku harap persahabatan kita tidak berakhir disini... sebagaimana tamatnya perjuangan kita di medan Diploma.... 
hmmm....
InshaaAllah... persahabatan yang terjalin takkan pernah terputus...

satu yang ku pinta, JANGAN PERNAHM MELUPAKAN... (macam tajuk lagu plak)


No comments:

Post a Comment