Sahabat Maya

Wednesday, January 9, 2013

SENYUM sepi

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum Warahmatullah dan Salam Sejahtera

Al kisah~~~

HEHEHE

aku nak share perasaan aku saat dan ketika ini.... (hahaha)

Aku buntu kerana aku keliru dengan fikiran dan perasaan yang sentiasa berkait....
dan aku selalu senyum sepi....

tertarik dengan tweet Imam Muda Asyraf
"Apa yg seringkali diungkapkan, itulah yg akan masuk ke dalam hati.. Jika hati pedih menahan rindu seseorang, kurangkan menyebut tentangnya..."

hayati dalam2~~~ 

apa yang terjadi ketika ini amat pahit untuk ditelan... tapi itukan lumrah hidup... yang pahit ditelan itulah sebenarnya kemanisan sebuah kehidupan pada masa akan datang...

aku ingin sangat terus tersenyum dalam keadaan ini... tapi aku terlalu lemah untuk sembunyikan apa yang terbuku di sudut kecil hati ini....

LARI bukan jalan penyelesaian... 
HADAPI adalah rahsia kebahagiaan...
 walaupun pedih... tapi itulah kenyataan...

ku harap mereka BAHAGIA... 

aku tak mo ada kaitan... tapi aku tak boleh lari dan terus membatu dan membuta... 


ini lah dugaan hidup... mungkin ada benarnya....
TANYA SAMA HATIJAH,
APA SEBAB MURAM,
NANTI JAWAB HATIJAH,
SEBAB SELALU PENDAM...

TANYA SAMA HATI 
APA SEBAB HITAM
NANTI JAWAB HATI
AMALNYA KURANG...

MARI PERBAIKI DIRI... DENGAN TINGKATKAN AMAL WALAUPUN SEKECIL ZARAH...
START WITH SMILE :)

No comments:

Post a Comment