Sahabat Maya

Tuesday, January 22, 2013

aku juga ingin bahagia

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum dan Salam bahagia

bahagia dalam kecewa

YA... ITU LAH AKU...

kejadian yang sama berulang dan terus berulang.... 
hanya satu cara untuk tidak berulang...

BERALIH ARAH

ubah yang biasa kepada tidak biasa... 
hehee...
bingung kan... x pyh nak ambi berat sangat pun...

aku hanya akan merasa pedih kalau aku ambil kisah... jalan terbaik adalah aku ingin pergi.....
pedih....
tersenyum dalam kelukaan...
tapi itu lah yang terbaik...

silap aku adalah.... terlalu kisah...
so, sekang ney... berubah la ia kepada ADA AKU KESAH? 

UNTUK MU DAN DIA...
SEMOGA BAHAGIA... JANGAN SAMPAI ADA YANG TERLUKA ANTARA ANDA BERDUA....
YA!!!
INI UNTUK ANDA DAN ANDA.... 


AKU INGIN BAHAGIA JUA

No comments:

Post a Comment