Sahabat Maya

Saturday, October 24, 2009

INILAH AKU..HATIJA




ASSALAMUALAIKUM WBT…
SALAM SEJAHTERA,SALAM 1MALAYSIA DAN SALAM UKHUWAH….
HAI, Nama aku Hatija Saripudin… sewaktu aku membuat blog ini aku berumur 17 thn….perkembangn ICT kini kian maju…dengan adanya blog seperti ini aku bolehlah mencoretkan apa yang tersirat diminda dan yang terbuku dihati..
Apa pandangan anda tentang kehidupan ini..tentang hidup?? Pada aku kehidupan di dunia ini umpama drama. Kita manusia ini adalah pelakonnya. Manusia ini adalah pelakon yangjarang menunjukkan diri kita yang sebenar kepada umum. Kita memang patut “berlakon" atas sebab tertentu…seperti, kita hendaklah mengikut rentakpersekiraan kita, untuk menjaga hati orang dan banyak lagi sebab… Jujur aku katakan inilah aku...salah seorang pelakon di bumi ini yang berlakon dalam drama yang dicipta sendiri...anda pula bagaimana???anda juga seorang pelakon??? Kadang-kadang aku rasa diri aku seorang hipokrit... aku yang berada di luar rumah dengan yang berada di rumah seperti dua orang yang berbeza...realitinya orang yang sama.
Setiap manusia itu berbeza antara satu dengan yang lain. Ada orang yang sentiasa mengexpresikan apa yang mereka alami sama ada marah,sedih, mahupun gembira.......tapi aku lebih gembira sekiranya tiada orang yang tahu apa yang aku rasa...... so, apa pandangan anda tentang kehidupan...anda pula bagaimana???

No comments:

Post a Comment