Sahabat Maya

Saturday, October 30, 2010

kenapa?????

maafkan ak...
bkan ak nk ungkit lagi kisah ini.. tpi tetiba terlintas di mnda ak yg kosong kini...( sekiranya org tersbut mmbacanya)
kini plus minus.... sebulan dah kmi break.... ntah la.. knapa ssah sgt ak nk lupakan dia... terlalu kukuh nma nya d hati ini..sehingga sukar untuk aku buang begitu sahaja... terlalu mudah untuk ak memaafkan nya mungkin... walaupun hati ini masih sakit atas sikapnya...
tapi apa kan daya ku.. aku tak mampu untuk melakukan apa2... aku hanya mampu mengalirkan air mata apabila aku merindukannya............
kdang2 aku rasa diri ini bodoh kerana masih pahatkan namanya d hati mhupun d otak... sukar untuk ku mengikis nama yg telah terpahat rapi....
ak hanya insan lemah yang tidak mampu untuk melawan takdir-Nya....
aku terima semua ini dengan paksa rela... kerana setiap kejadian itu pasti ada hikmah... cuma cepat atau lambt shja ia dtg...

aku betul2 kecewa sebulan lalu... dan hari ini, bru aku mendapat kekuatan untuk coretkan d blog ku ini... mungkin dia tak tau..n tak pernah pun nk ambi tahu...
aku tahu, aku x layak untuk kau.. ak tak sempurna untuk kau... dan aku x bleh jadi seperti yang kau inginkan.....

walaupun masa kita bersama singkat... bnyak kenangan yg bleh membuat bibir tersnyum n mata menangis.... semua itu aku nk buang sebelum ney.. bab sakit sgt bla aku ingt... tpi skrg aku akn simpan dengan rapi dalam mindaku... kerana kau insan yg pernh memberikan kebahagiaan untuk aku.....

sebelum nie ak x percaya dengan cinta... dan kerana kau jga aku knal makna semua itu, termaksuklah kecewa...........
thnx.............
thnx 4 everything....

1 comment:

  1. Cinta...satu perbahasan yg xkan pernah ada penghujung...Cinta...hak milik MUTLAK Allah..dtgnya dri Allah..dan perginya kerana Allah...kerana Allah yg mmiliki sgala cinta..cinta satu yg suci..cuma mnusia yg sering tersalah tafsir lalu tersalah guna mnyebabkan org lain mmandangnya dari sudut negatif..percayalah..jika suatu masa nnti Allah mnunjukkan kkuasaanNYA..sekelip mata saja DIA boleh menghapuskan cinta sendiri....carilah cinta yg bnar2 halal utk dibawa ke syurga..Biar kita miskin dgn cinta mnusia...jgn kita miskin dgn cinta ALLAH..=) rawat hatimu dgn mgigati Allah..cintailah yg halal buatmu bidadari...

    ReplyDelete