Sahabat Maya

Monday, November 1, 2010

Hanya impian.... dan Inilah takdirku

sekali lg aku gagal dalam temuduga SPA ak.... x terkata kecewa ku kini....
ak hanya redha dgn ketentuan-Nya.... seperti yg selalu ku lakukan dan ak pegang akn kata2 ini...ada hikmah di sebalik semua ini..... KSKB hnya la impian ak semata2... aku rsa aku patut berputus asa dengan SPA ni kot... dah la aku x nk cerita psal Spa lae... huhuhu sedih ak...

dan ini lah takdir yg tlah di tetpkn oleh Allah kepada diriku... aku akan teruskan perjuangan ku d politeknik kota kinabalu sebagai jambatan untuk ak meneruskan cita2 yg ak impikan selama ini.... cita2 yg aku inginkan sejak darjah 5 ialah ingin menjadi seorg jurutera... hehehe..
dan ak nk study dalam course electrical engineering.... n now... ak dapat apa yg aku impikan...Alhamdullilah...

kesimpulannya.... KSKB hanya impianku... dan electrical engineering adalh takdirku..
semoga cita2 ku akn menjadi kenyataan dan bukan angan2..
AMIN...

No comments:

Post a Comment