Sahabat Maya

Monday, November 22, 2010

keliru....

Assalamualaikum...

Keliru... itu la tajuk blog ak pada pgi ney...

Apa yg sebenarnya aku kelirukan ney??? sebenarnya sejak dua menjak ney... aku selalu keliru dengan perasaan ak sendiri... ternyata aku msih merindukannya....

Ada org kata JUJUR LAH DENGAN PERASAAN SENDIRI... sejauh mna kekuatan kata2 itu??? mmg la kta kna jujur dgn perasaaan sendiri tetpi kadang2 tu kta kna tipu jga... x bleh jujur sgt...
dulu ada org ckp ak ney hypocrite.... aku terima word itu dengan hati yg terbuka... krana aku bhgia dgn hidup aku...
tpi semua telah berubah setelah ak mngenal erti CINTA...cinta kpada manusia yg bkan muhrim ku... aku mnjadi leka... dan sntiasa melakukn sesuatu perkara bodoh....
aku harus sedar... bhawa semua itu hanya permainan dunia yg melalaikn hidup....

aku rasa aku perlu untuk terus mnjadi seorg "PENIPU @ HYPOCRYTE" tpi bkan munafik..

~~~INSYAALLAH~~~

No comments:

Post a Comment