Sahabat Maya

Tuesday, November 30, 2010

Kesilapanku....

Assalamualaikum w.b.t....

Sebagai renungan untuk diri sendiri ak ingin kupas sedikit mengenai tajuk di atas...

Sebagai manusia yg lemah... kita tidak akAn lari dari melakukan kesalahan dari hidup ini... kesilapan itu tidak kira berbntuk apa sekalipun....
begitu juga dengan diri ini yg tidak lepas dri melakukan kesilapan... byak kesilapan yang telah aku lakukan dalam hidup ku ini....
tapi aku bukanlah nk kupas semua kesilapan ak... kerana dosa sentiasa mendampingi diri ini... kerana syaitan sentiasa berbisik untuk mnyesatkan....

Aku just nk gtau kesilapan aku mngenai hati dan perasaan.... iaitu Fall in Love With Him...<3...
Ya.. itu la kesilapan aku dalam soal hati dan perasaan ini.... aku silap kerana jatuh hati pada dirimu.... tpi siapalah aku .. hnya manusia biasa yang x boleh menidakkan soal perasaan....

tapi.. kau hanya seorang kawan yang baik... dan bukan seorang teman yang baik... atau akukah yang tidak memahami dirimu.. apa2 jk la... semua dah berlalu juga...

HATI.... buanglah dirinya dri hati ini dan minda sekali agar aku tidak sakit lagi kerana dirinya yang hanya menyakitkan hati....

Semoga kau temui kebahagiaan yang kau cari selama ini dan teman yang memhami kau... itu doa aku untuk kau....

P/s : dalam kehidupan ini janganlah kita terlalu mengharapkan akan kesempurnaan.. kerana tiada yang sempurna di muka bumi ini lebih2 lagi manusia di zaman global ini.. pasti ada cacat cela yang terlindung di sebalik semua itu.....

ku harap kau bahagia....

No comments:

Post a Comment