Sahabat Maya

Wednesday, December 1, 2010

*Kehidupan Baru*

Assalamualaikum W.B.T......
Salam ukhuwwah buat pembaca blog.....

Hari ini semua akn berubah.... aku harap aku akan menjadi seorang yang baru....
hari ini aku melangkah lagi ke Politeknik Kota Kinabalu.. sebagai pelajar sem ll......setelah macam2 bnda yang berlaku kpada diriku sewaktu di sem l.. aku harap semua itu tidak akan berulang lagi... aku akan lbih fokus... dan yang paling penting... maintain result... itu janji aku kepada diri aku sendiri... aku yakin yang aku bleh lakukannya....

Hidup aku sem ll ney aku nak jadi lebih steady... lantaklah mngkin cara aku ada skema sikit tapi dorang peduli apa... x ganggu hidup dorang pun.. so jgn nk sibuk....
aku juga berharap yang tidak akan terhasut dengan bisikan2 syaitan yang hanya ingin mnyesatkan dan melalaikan....


semua telah aku rancang dengan teliti... dari hidup sampai la duit.. aku harap aku dapat follow rancangan aku... tpi kita hanya merancang Tuhan yang menentukan....

kini aku lebih bersedia untuk mnjadi seorang yang bru....

ATIE NEWPERSON...
  • tiada lagi putus asa
  • tiada lagi kekecewaan yang melanda...
  • tiada lagi cinta bodoh...
  • tiada lagi alasan untuk gagal...
Yang ada hanya KEJAYAAN menanti di hadapan....

No comments:

Post a Comment