Sahabat Maya

Friday, December 24, 2010

23 DIS 2010

ASSALAMUALAIKUM W.B.T DAN HYE... :)

apa cer dgn tarikh kat ats tu... ney la yg aku nk cerita ney.... nma cerita ney cerita GILA... hahahaha
mmg GILA pun....

mcm besa... klas aku start jm 0800 pgi... awl2 pgi ney mngira mmg best... so, klas kmi study bout base number... senang la jgk... tpi lau blajar btul2 lae la snang
so, klas kmi pun habis jm 0930... awl setgh jam... hehe... mmndgkn aku lum lae breakfast.. so, aku pun pi la cafe tuk mkn ngan member aku ney... pas mkan tu aku call la member sorg ney... kmi pun merempat la berempat kat bilik dia ney.. hahaa....
aku btul2 ngantuk bab jlan... so aku pun tidur2 ayam la... x lma lpas tu... ada brita mngatakn klas teda... laju jk aku bgun.. hahaha.. maklumla klas x... so, kmi pun rancang nk pi IP... tmnkn member ney p salon... tym kmi nk jln tu... aku pun apa lae.. gtau la pakcik kau ney yg teda klas... pas tu, untuk kepastian aku cal seseorg yg kira bleh d percayai la kat klas tu...
tetiba dia ckp ada klas 'sekarang' apa lae kmi.. klam kabut la... aku terpaksa cal blik pakcik ney gtau ada klas... tym tu mmg serabut gla la... ntah sepa yg nk d percyai... semua pun kat klas tu penipu.. hahaha
so, gni la jdinya....
then, kmi pun nk grak la p klas ney bab kira dah lmbat dah 5 minit... bru jk pijak gelanggang bola jaring.. satu msj sampai kat hp aku... says class cancel... warrrggghhh....
kmi ptah blik lae... sekali lagi aku kna inform ngan org yg aku inform bhawasannya klas cancel... mmg aku kna teruk la... TAPI BKAN SALAH AKU.... DRG YG BGI INFORMASI SALAH...
last2 kmi jln trus p IP...

D IP plak kmi mkan luk.. pas tu kmi p salon .. tmankn member gnting rambut... yg mngunting rambut sorg jk... yg dduk 3 org.. ish3
2 jm gak la tunggu sorg ney... dalam msa 2 jam tu... kja ak ngan kwan aku ney ktawa jk... mcm2 perkara lucu yg jdi...
then kmi p giant n last bli tudung....
aku sampai uma jm 1600 gtu... ish3.. aku dah bleh rehat dah tau... tpi x pe la... satu pngalamn dan cerita kat blog aku... hahaha

No comments:

Post a Comment