Sahabat Maya

Thursday, December 23, 2010

cerita semalam.....


assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera...


pagi 2 aku jlan awl dri rumah nak p klas.. bab lecturer ney teges ckit.. bab aku takut lambat so, aku pun jln awal... alhamdulillah.. rezeki aku bek hari ini... nek city bus... awl la plak smpai poli.. so aku pun p klas la... hanya 3 org jk yg ada kat klas tu.... jam menunjukkn 0800.. tetiba member ney gtau klas batal... hahaha mknanya kuiz tiada.. yahoo.... so p la library... kat sna plak aku on9... hehe mmndangkan blog x dpt buka.. so, ak pun download lagu.. wahahahaha
then klas agama... lau dah klas agama.. mmg best la...
pastu semiconductor... ada perkara lucu kat cni... lecturer tu sruh wat assigmnt psal DOPING PROCESS... cek pnya cek assignmnt member ney... isi yg sma... lbih 5 org aku cek semua sma... x kah lucu tu... mgkin kmu x rasa.. tpi kau yg ada kat kejadiaan ini lawak sgt...
then kokum.. yahoo awl blik... hehhe

pastu plak, aku dan kwn aku p interview kat mcD KRM... hope dapatlah keja tu.... dpt gak aku xtra money :).. hehehe
then tmnkn satu member ney beli lappy.... huh... pnat sagt... jam 2030 bru smpai rmah... nseb bek x kna sound... ;) winkk*

itulah ceritanya....

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget