Sahabat Maya

Sunday, December 26, 2010

*Sedihku Tak Bernilai*


Assalamualaikum & salam persahabatan sbgai pembuka bicara....

Rinduku datang lagi...

Sedih hati ku datang dengan sekelip mata... semua kenangan mnyerbu minda ini sekali lagi... insan yg ingin aku lihat wajahnya, muncul tanpa bunyi...

Inilah kali pertama kmi bersua lagi setelah perpisahan mnjemput 3 blan yg lalu... melihat wajahnya adlah keinginanku 3 blan yg lalu... tpi, hnya krana ksilapan kecil... kisah hidupku berubah sekelip mata... hatiku retak seribu...

walaupun hnya dri jauh aku dapt tatap wajahnya.... tpi, itu sdah cukup untuk diriku... aku tak tau apa perubahan pda diri kau... bab no 'hi' untuk aku... sbnrnya... aku nk sgt tgur kau... tpi, aku x sekuat yg kau sangkakan... aku hnyalah seorg pngecut... aku takut semua kngan akn mnyerang diriku lagi... dan aku akan DOWN... so, aku berlagak steay jak la...

kini, air mataku mngalir lagi... aku sendiri tak tau krana apa... adkah krana aku sakit ataupun gembira... aku sndiri pun x pasti....

adkah kita akan berjumpa lagi??? atau ini adlah perjumpaan kita yg terakhir??? allahualam...

walauapapun yg akan terjadi pada msa akan datang... kau tetap seorg kawan... Insyaallah

tak kiralah apapun keadaan aku sekarang atau perasaan aku sekarang... SEDIH DAN RINDUKU KINI TAK BERERTI DAN TAK BERNILAI untuk kau....



---> :: malaysia mng lawan indonesia... 3-0... yahooooo~~~


No comments:

Post a Comment