Sahabat Maya

Thursday, December 9, 2010

Maafkan diriku...

Assalamualaikum W.B.T dan salam sejahtera buat teman dah taulan...

post aku hari ini bertajuk 'maafkan aku'...

aku tahu kmu tidak pernah sudi untuk mmbaca blog ini.. sbb itu la aku cerita d sini.. hehe
fb@ facebook mmg sangt terknal d kalangan umat manusia zaman ini.. kerana ianya pengikat silaturrahim dan juga pemutus persaudaraan... kerana facebook jugalah diriku ini lalai dan sentiasa mmbuang masa untuk FB...
bukan niatku untuk melarikan diri, tapi hanya ingin lari dari dunia maya yang hanya membuatkan diri ini terasa hati... aku x nk sakit hati, sedih, marah dan lain2 lagi apabila aku membuka facebook...
jadi aku mengambil langkah pengecut dan aku telah deactive Fb aku...
dengan DEACTIVEnya Fb ini.. maka aku telah berazam akan tumpukan perhatian pada semester 2 aku... masa yang aku buang selama ini dengan Fb akan aku gantikan dengan membuat revision... Insyaallah...

kepada teman2 ku.. maafkan aku atas apa yang telah aku lakukan... inilah yang terbaik untuk diriku... dan kepada teman2 sekelas.. maafkan juga diri ini.. sekiranya aku berubah d mata kamu... aku x nk hanyut seperti sem 1... sebab sem1 adalah masa lalu yang patut aku blajar dari kesilapan... sem 2 plak adalah harapan baru...


No comments:

Post a Comment