Sahabat Maya

Sunday, December 26, 2010

26/12/2010

Assalamualaikum W.B.T & salam sejahtera....

Tarikh kat atas tu keramat sangat buat diri aku... npa??? jap lae aku jwab.. hehehe
hari ini aku jalan lagi... so, 4 hari berturut-turut kja aku jlan jk... huhu....

berbalik kpda tajuk post aku kat ats... sbnrnya hari ini adlah REUNION 5 Perdana09....

inilah cerita hari ini....
awl2 pgi lagi aku bgun bab nk msak.. so, aku pun tunggu la member aku ney(ayda) dtg p uma aku.. bab kmi msak kat uma aku... chef nya adlah hajar(wan kpada ayda)... so, drg smpai p uma ku dlam jam 0800 gtu... kmi mulakn dgan potong ayam.... lbih kurg 30 minit gtu kmi pun siap bershkan ayam.... pastu, kmi mulakan misi memasak... pnyalah byak halangan kmi... smpai blender rosak.. hahhaa akhirnya kmi siap msak jam 1200.... hahaha
janji ngan member ..reunion start jam 1100... sorry guys... :)...

sampai kat skul... ramai dah datang.... wah... bgus la tu... hepi gak aku... mcm2 cerita yg d keluarkan.... hahaha.. pastu x tc datang.. cerita2... x lma lpas tu... seseorg datang... org yg... x tau la mcm mna nk ckp.... tym dia dtg tu.. drg ney kecoh... tym tu, aku rsa aku mcm org yg x prasaan dah... no feeling... then dia bla join member dia... then drg sabree ney sgja minta puji... mgada....
habis reunion tu kmi jalan2... 1st tu p CP... d CP nk men bowling.. tpi penuh... huhu
then kmi p 1B... byangkan la siap slah msuk lorong lae... nk p KRM tpi lalu flyover direct p luyang... hahaha lucu... pas ambi joanna... kmi bertujuh pn p 1B....

kat 1B.. kmi men bowling... ada cerita LUCU d sini... tym aku men tu... 1st blingan aku.. boleh2 bola 2 pi blakng.. wat malu aku jk... huhu mlu nya aku... tpi last tu semua pin jatuh tau... tpi 2 blingan jgak la... ok la... untuk 1st tym.. heheh
hebat jgk aku erk.. :P
then tu buang msa kat 1B...
PASTU KMI BLIK.... :p

itulah crita hari ini.... hahahaha

mY sWeeT mEmOry..... <3>

No comments:

Post a Comment