Sahabat Maya

Saturday, December 18, 2010

Salah faham.....

Assalamualaikum....

terkilan aku.... aku tau itu mmg salah aku bab bg kau msj mcm gtu... thats Y la aku mnta maaf ngan kau.. aku x niat len pun... sekali lagi aku minta maaf lau wat kau tersinggung...

psal fb tu plak...sekali lagi aku minta maaf yang teramat sangt... aku buat semua ney bab aku ada reason kn aku ckp... n reason aku adalah.. aku nk lupakan semua itu... mmg aku x nk remove ko dri fb aku... tpi hati aku sakit bila aku tgk semua tu......................................................................sedih aku, kau x tau babe!!.... tpi aku x leh nk bnci kau... bab bkan salah kau.. semua salah aku sndiri... knpa aku add kau??? simple... aku nk tgk dia bhgia bersama dgn kau... walaupun aku sakit....
"berbahagia atas kelukaan" , sebelum ney kau yg wat aku gni...
aku minta maaf sekiranya words itu melukakan kau... aku x berniat pun....
"Biarlah masa yang menentukan" mmbuatkan aku terkilan... tpi x pe...mngkin itu adlh words trima maaf aku... manusia pnya hak dalam berkata-kata....
mgkin kau akan benci aku... aku x kisah... itu hak kau... aku minta maaf sangat2

p/s : kpada insan yang berhati suci... seindah namanya... saya minta maaf dengan awak.. andainya diri ini melukakan dirimu.... x terniatpun diriku.... x pyahla kita nk mnyalahkan antara satu dgn yg lain... MAAF... ikhlas dari hati Atie
i hope no misunderstanding between us...

No comments:

Post a Comment