Sahabat Maya

Friday, December 10, 2010

cerita hari ini....

assalamualaikum w.b.t dan salam satu malaysia... :)

cerita hari ini.. apa yg ak nk share hari ini??? jap lae aku jwab.. hehe

tdi pagi aku bgun awal... then bersiap... jam 7 gtu aku pun kluar uma la.. bab nk p kuliah(cewahh)... lau dah pgi2 ney.. mmg bnyak la org guna pengangkutan awam nak p keja or study... bas mmg sesak la...
bas tu pasang radio Hot fm... tym dekat traffic UMS... tetiba lgu Rossa berkumandang d corong radio.. lgu Hati Yang Kau Sakiti... 1st tu aku wat dono jk.. tetiba plak aku ternmpak somethg... mcm nk keluar air mata aku... tapi aku tahan jk... air mata aku btul2 d bbir mata dah.. tunggu nak jatuh jk...

untuk hari ini jk nk dekat 5 kli dah aku dgr lagu tu... huhu

---> setelah kesulitan berlaku pasti kemudahan akan menyusul...

No comments:

Post a Comment