Sahabat Maya

Tuesday, December 14, 2010

sem ll jlan ngan kawan...

assalamualaikum.... n salam sejahtera... :)

ney nk citer cerita semlam....
satu hari x klas so.. member ajk la nnton wayang.. 1st tu mcm x nk p... tpi stelah d pikir2 ak pun turun kk gak ngan baju poli... hehehe bntai jk.... 1st tu servay tiket r... mula2 tu nk tgk jam 2.15 p.m tpi ada plak member yang tersangkut kat Bank Islam... huh.. sblum bli tiket tu kmi p mkan luk bab sejam lae... pada masa yg sma kmi pun contact2 r ngan member yg tersangkut kat Bank tu... tunggu pnya tunggu.. last2 kmi tgk wayang jam 3.30 p.m gak... huh... mlasnya aku... PENANTIAN SATU PENYIKSAAN...

kmi tgk narnia.. hehe..
terus terang aku katakn.. aku x faham cerita tu.... aku tgk cerita tu mcm aku tgk Harry Potter... kpala aku asyik ingat HP jk... huh... nk dkt dua jam dalam panggung tu akhirnya kuar la kmi.. huhuhu.. then ak blik sorg2 bab member len blik sepanggar... hahah
bubbye...

so, itulah cerita semalam...
:)

No comments:

Post a Comment