Sahabat Maya

Friday, December 17, 2010

~~~part tym~~~


Assalamualaikum dan salam persahabatan... hehe ;P

hari ini aku nk cerita ttg perasaan aku skg ney... pa kaitan ngan tajuk aku kat atas tu??? ney ak nk gtau ney...
sbnrnya aku dah rancang ngan member aku nk wat part tym sem ll ney... so aku pun ok jk la... tpi bila aku fikir2 blik ... keliru melanda diri aku... aku x tau pa yg patut aku wat skng ney... kejap2 aku nk wat part tym, kjap2 x... diri aku ney mcm pokok dah... x tegak bila d tiup angin...
sebenarnya, ada reason yg membuatkn aku x nk wat part tym ney
.. aku takut kenangan lalu menghantui diri aku.. aku takut drg akn tnya mcm2 psal dia.. n byak lagi...
n reason aku nk kja ney plak, aku nk xtra money la... tuk byar botben aku ney n tuk shopping... hehe....

aku x tau la pa aku patut lakukan skrg...
apa patut aku lakukan???

McD.... byak sagt kenangn yg aku tlah lalui d sna... dan sekarg aku kembali lagi ke tempat itu....
aku harap air mata aku x menitis d saat aku melangkah masuk ke McD KRM....i'm lovin' it
:)

No comments:

Post a Comment