Sahabat Maya

Friday, December 31, 2010

kisah 2010

assalamualaikum w.b.t dan salam akhir tahun

kisah 2010....
sesungguhnya, 2010 adlah thun yg byak memberi satu pnglamn yg bru buat diriku........

mcm2 kisah yg terjdi 2010.....

mula2~~~ awl2 thun aku keja kat McD ngan member ak... mmg best gila... d McD plak byk perkra yg aku blajar...
  • blajar mncari dt sndiri...
  • blajar cara untuk lbih berdikari....
  • belajar mngenal ragam manusia...d ctu gak ak jumpa bermcm-mcm ragam manusia... dri pekerja hinggalah customer....
  • belajar mngenal erti cinta...
  • belajar erti menerima dan memberi....
pertegahan tahun plak... aku melangkah ke alam IPT... aku mndapat tawaran untuk sambung study d POLITEKNIK KOTA KINABALU dalam jurusan KEJURUTERAAN ELEKTRIK... satu course yg aku mmg minat gila... d poli jga ak mcm2 yg aku blajar...
  • blajar erti sabar..
  • blajar berdikari...
  • belajar untuk study sendiri..
  • belajar tinggal luar...
  • belajar erti kecewa...., derita...
  • belajar untuk bangkit semual setlah jatuh....
itulah lbih kurg yg aku blajar ttg kehidupan... lau belajar module plak... blajar ELEKTRIK LA... BLAJAR WIRING.... HAHAHA

hanya beberapa jam lgi... tirai 2010 akan tertutup....
tahun 2010... meninggalkan byak knangan yg terindah dan terpahit.... semua itu akn ku semadikan d minda ku... apa yg tlah berlaku biarlah berlalu....
akan ku buka lembaran baru.... untuk kisah yg lbih mncabar pada thun baru....

sungguh aku sayang akan tahun 2010.....

No comments:

Post a Comment