Sahabat Maya

Wednesday, December 15, 2010

apa aku dah wat ney???

Assalamualaikum w.b.t dan salam satu malaysia....... :)

Hari ini aku tlah habis bca buku duhai wanita jangan bersedih
setelah beberapa blan aku mmbaca buku itu... hati aku terbuka untuk berubah sedikit demi sedikit.. alhamdulillah... setelah kesulitan pasti ada kemudahan.. itu lah antara words yg byak menjadi perangsang hidup aku... aku pegang words tu untuk terus melangkah dalam hidup ini...

setelah apa yg terjadi kepada diriku.. aku pun membeli buku itu... byak perkara yang membuka mata aku dan membetulkan pandangan aku...
selama ini sikap ego mengusai diri ini.. tetapi aku belajar dari kehidupan ...
lepas ney aku harap aku mnjadi insan yang lebih tabah dalam meniti ranjau yang penuh dengan onak dan duri...
sesungguhnya senyum itu mampu membahagiakn diri dan orang yang berada di sekeliling...

berblik kpada tajuk aku kat ats tu... apa yang aku dah buat ney?
beberapa minit yang lalu aku tlah mnhatar msj melalui Fb kepada seseorg... tujuan aku hanyalah untuk meminta maaf kpadanya.. walaupun salah ku kpada insan tersebut x nmpak.. tpi hati ini tetap berdegil untuk meminta maaf... sekali lagi aku minta maaf...

salah aku sebenarnya terhadap dirimu adalah, aku berbahagia atas kelukaan kau.... itu dulu.. n skrg aku yang terluka sndiri atas apa yg aku lakukan... silap aku sndiri... aku harap kau sudi memaafkan diri aku walaupun kita x mngenali antara satu dgn yg lain...

semoga aku akn bahagia atas diri sndiri... dan semoga x lagi salah ku terhdp insan yang x sepatutnya....


akan ku sulam hidupku
dengan senyuman...
semoga kegelisahan
ku hadapi dengan tabah dan cekal...
di dunia yang fana dan penuh dengan penipuan...
semoga kebahagiaan menuruti hidupku..
insyaallah....

No comments:

Post a Comment