Sahabat Maya

Saturday, December 25, 2010

jalan2....

assalamualaikum... dan salam bahagia...

:)... dah dua hari dah keja aku jalan jk... penat sgt.. semlam n hari ini... huh...

cerita hari ini adlah... tdi pgi aku ngan 2 member ney jln p bli barang tuk OUR REUNION tomorrow... so.. we should to prepared the food n so on... kitaorg just take 1 hour something jk tuk bli semua barang.. laju x kita org shopping.. hahaha i'm lovin' it.. :)

lpas tu aku pun p la CP... tunggu memnber klas aku plak... kat CP tu plak aku x tau nk wat pa... pnyala bosan... basi aku tunggu org... sabar jelah... setelah aku pusing CP tu sorg2... last2 aku p KRM... sampai kat KRM plak aku terjumpa ngan bkas crew leader aku ngan GF dia... kat sana... so aku pun join drg la... citer2 member aku lum lae smpai... aku dah pnat gila dah... setelah pnat menunggu.. akhirnya drg ber-3 smpai... sadisnya hidup aku... huhut

then kmi pun p ats la jln2 cri brg... pusing2 pnya pusing... last2 kmi pun pi pizza kat GAYASTREET... azie blanja.. hahaha.... azie lau nk claim ... sms jk aku... hehehe... kat pizza tu plak kmi citer2 n citer2... mmg itu pun kja kitaorg.. hehe

pas mkan tu kmi pun gerak la... dorg nk p tg aru.... sbnrnya bkan ak x nk join dorg aku ada reason npa aku x nk join...

  • 1st... dah lambat dah... aku pun dah x larat dah... aku nk jmpa kakak aku lae n aku tkut lambat blik...
  • 2nd... x nk la aku sshkan org... x ska aku berhuntg budi ney.. ngee :D...
  • 3rd... tmpat tubyak mnyimpn kngan yg amat perit untuk aku... nyangkan la lau aku ikut drg... msti knangan tu akan timbul blik kat fikiran aku... of coz aku akn sedih n nges.. x nk la ak mngalirkn air mata dpan drg.. huhu... bab skg ney aku dah bleh terima dah semua itu... n all the memory not affect me so much.. just da certain part will make sad again...

alhamdulillah... keputusan aku adlah yg terbaik kli ini...

pas aku jmpa kakak aku... aku pun tunggu bas la kat wawasan... x ku sangka.. aku jmpa seseorg yg aku nk jmpa sgt tpi x dapt jumpa ngan sorg ney... disini plak kmi terjumpa.. hahaha.... sweettt sgt cewek dia.. hahha padan.. mcm pinang d belah dua... bro aku nk gtau ko.. yg ko mmg sesuai ngan cewek ko tu... tpi x dpt... hope ko bersma ngan dia until the end of ur breath... :)

so, aku pun blik.... itulah cerita hari ini....

happy :)... but tired... sok plak aku ada misi yg kna aku jlnkan... :)

2 comments:

  1. hhahahahah . sadis kau kata . rupany itu la kenangan d tjg aru . sibet ko nda ckp LIKAS piza hut . gagagaga :P

    ReplyDelete
  2. lbih2 plak ko ney... btul pa??
    sandi tunggu korg... hahaha
    dah tau kn pa reason aku x nk ikut... :)

    ReplyDelete