Sahabat Maya

Thursday, November 4, 2010

Memori lama

Aku Kembali lagi ke pantai ini…mengimbau kenangan silam….

Disini la kli pertama kami bersama…. Msih segar lagi wktu itu….

Saat itu kau memungkiri janji… seperti biasa… kau katakn jam begini….tpi kau datang jam begini… tpi aku hnya bersabar ketika itu…

Pedih hati ku ketika kau hntar sms yg kau x mo dtg… aku x tau la knapa waktu itu air mata ini begitu murah untuk mengalir… aku kata aku nk pulang ,…. Tetpi langkah kaki ku berat untuk meninggalkan tempat itu…. Setelah beberapa ketika kau muncul ngan helmet mu…….. aku tak tau nk wat apa tym tu…

Kalau ko nk tau ak happy sgt bla ko dtg… tpi ak wat slumber jk…….. d situ kita cerita2..tp ntah la cerita psal apa… n d situ ko terngkan knpa ko lambt… rupanya member accident…. Aku terima alasan itu..dan aku memaafkanmu dgn begitu mudah sekali…

Dulu ko tahu akn kesukaanku… pantai dan coklat… dan kau telah memberikannya dan mengukir senyuman di bibir ku… semua itu berlaku sewaktu kita belum bersama…

Dan kini kita telah terpisah…. Tiada lagi senyuman seperti dahulu… tiada lagi gelak tawa di temani desiran ombak… tiada lagi gurau senda bersama angin sepoi2 bahasa…. Yang ada hanya kenangan……



Ku pahat nama mu dihati…

Hanya menyakitkan…

Ku tulis nama mu di pasir…

Lenyap dihanyutkan ombak…

Kini...

ku ingin coretkan nama mu di awan

Agar ia pergi bersama angin….

Dan …

Tinggallah aku d sini…

Meneruskan langkah mencari

CINTA YANG HAKIKI….


No comments:

Post a Comment