Sahabat Maya

Thursday, March 8, 2012

speechless



andai ini jalan yang harus aku lalui... aku terima
tapi adakah aku harus berhadapan dengan penipuan?
penipuan yang sukar untuk aku terima...
sebelum ini aku berfikir akan pepatah dari FB seseorang "LIAR always LIAR"
dari pemikiran dan penhayatan aku adalah YES
sblum ney aku boleh terima apa yang kau buat kat aku... but now... !!!!!!!!!!
adakah dengan senyuman boleh hilangkan segalanya?
adakah denga diam boleh lupakan segalanya?
NO ok

aku x buta la... I can see and read it U know... and now .........................................
silap aku judge terlalu awal tanpa periksa...
aku tahu ini tidak adil.. tapi biarla...
sudahlah... aku yang silap kerana selama ini terlalu baik dan lurus (maybe)

pergila bahagia bersama segalanya...
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

No comments:

Post a Comment