Sahabat Maya

Sunday, August 5, 2012

Kebanggaan Malaysia

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatu dan salam sejahtera...

2 jam yang lalu, final match for men's single... telah pun berakhir... sebagaimana yang telah diketahui umum... pemilik emas untuk kategori ini adalah Lin Dan... tahniah...

match ini la... yang paling aku tunggu2 untuk sukan olimpik ney...
sepanjang sejam lebih juga la perlawanan antara Datuk Lee Chong Wei menentang Lin Dan (china) berlangsung... aku dah macam cacing kepanasan dah... :D
tak senang duduk... mengalahkan couch... hahaha...
dari DUDUK di atas kerusi, turun pegi LANTAI, berdiri, duduk, macam2 la gelagat aku.... 
semangat punya pasal... walaupun aku bukan la insan yang suka bersukan... hehehe

bagi aku, walaupun Datuk Lee Chong Wei dapat pingat perak... beliau tetap pemenang... pemenang hati2 peminat badminton tanah air... 
ramai yang berbangga dengan pencapaian Datuk Lee Chong Wei... sebab beliau bermain dengan hebat cuma nasib bukan menyebelahi Malaysia... 

sekali lagi, tahniah buat Datuk Lee Chong Wei atas kesungguhan yang dipamerkan dan satu perlawanan yang hebat.... U r our hero.... ANDA TETAP MENJADI KEBANGGAN MALAYSIA... 

MALAYSIA BOLEH.... 

No comments:

Post a Comment