Sahabat Maya

Saturday, January 23, 2010

kehidupan baru

Setelah aku meninggalkan kehidupan atau zaman persekolahan kini aku menjejakkan kaki ke alam baru iaitu alam pekerjaan…. Kini suka dan duka diriku harus ku hadapi dengan tabah…ak tidak mahu sejarah berulang kembali…sejarah apa??? Apa2 jak la

Setiap yang aku pandang,aku lalui untuk kehidupan mengingatkan aku dengan kenangan lalu..aku rindukan kawan2 aku walaupun baru sahaja terpisah… benar kata orang zaman persekolahan adalah zaman yang terbaik..bila kita dah pergi dari zaman tersebut kita akan merindukannya……… sebangai seo rang yang telah meninggalkan zaman tersebut aku cukup bersyukur kerana aku melangkah pergi dari sekolah dengan kenangan yang manis dan meninggalkan senyuman di bibir….

Kini baru ku tahu hidup secara berdikari itu sangat menyiksakan…. Kini aku hanya mampu berserah kepada yang Maha Kuasa keranya Dia tahu apa yang tebaik untuk mahkluknya….

No comments:

Post a Comment