Sahabat Maya

Saturday, January 7, 2012

tanpa kesan...


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum dan salam sejahtera.... 

pssst... pssttt...
actually aku nak gtau something... hehehe
( kalau kakk aku baca habis aku )

kemarin, ak pinjam external kakak aku... bab aku nak ambil movie dari member kat tempat kerja... 
nak dijadikan cerita, EXTERNAL kakak aku tu dapat hadiah... SHORTCUT VIRUS...
aku pun, gelabah la... dalam hati ney... mampos la aku kena leter yang panjang...

jadi, aku ambil keputusan untuk diam... aku tak mau gtau dia yang document kat external dia shortcut.... 
gila nak gtau... bayak benda tu dalam external dia... 

pagi2 ney, aku online la... 
nak cari cara open shortcut folder... 
setelah 2 jam keliling website ney... akhirnya,.... aku jumpa penyelesaian... hehehe

n noW, ALHAMDULILLAH...
TANPA KESAN.... external tu ok semula... macam sebelum aku pinjam... :D

semua kerana jasa2 mereka3 yang sudi share di internet....
terima kasih kepada GOOGLE... segalanya ada disini... :D

sekian...

No comments:

Post a Comment