Sahabat Maya

Sunday, June 26, 2011

Jom Heboh



Assalamualaikum dan salam perpaduan... hehehehe

Dah lama rasanya aku kekeringan Idea lepas post aku yang terakhir tu...
dan hari ini aku kembali untuk cerita baru.... cerita jom heboh.... lama dah jom heboh x kunjung sabah.. last 5 thun lalu... lama kn... dan kini jom
heboh kembali ke sabah...

memandangkan aku x keja cuti ni, n aku pun bosan duduk kat uma ja... so, aku pun plan la nak p jom heboh ney dgn mmber aku...
kmi pegi sna hari pertama tau... hehehehe... bukan sbab semangt, tapi bosan duduk rumah(sekali lagi di tegaskan... hehehe)...

25/6
kmi gerak dari uma jam 1200 gtu la... smpai ja
k kat perkarangan stadium... bayknya kereta kat tepi jalan... klau hari biasa ney... confirm dah kena saman... heheheh....
sampai kat sana kami pun gerak dari satu booth ke satu booth yg lain... ada juga nampak muka artis... then lepas jalan2 tu... kmi pun blik... ad
a la beberapa brg yang kmi beli... hehehehe

26/7
hari ini hari ke-2 jom heboh berkampung kat perkarangan stadium likas... tapi hari ini aku pegi ngan kakak n adik plak... bab adik aku nak pe
gi sgt... aku sebenarnya mals sgt nak pegi... b
ab org terlalu-lalu la ramai....kli ney kmi ke sna jam 1700... hehehehe
kmi turun lambt sbab ada kenduri kat penamp
ang... hehehe dari pagi sampai la ptg....
mmg hari yg memenatkan la... :)

tu la cerita dua hari jom heboh.... :)

--> x sbar aku nak study blik... tpi, ada juga perasaan takut... pa2 pun tawakkal jk la...
peace.. :)
usop wilcha....

ney, jk la gmbr yg sempat d snap....
sekian.... wassalam....

No comments:

Post a Comment