Sahabat Maya

Sunday, June 5, 2011

Lari

Assalamualaikum W.B.T dan salam Sejahtera....

apa khabar? harap semua readers sihat2 hendaknya (ada readers ka?) harap2 ada la..

setelah aku belek2 buku perancangan (ceh~) dan juga calendar... baru aku perasan satu benda... aku BARU SEDAR YANG KULIAH START BULAN 7..... habis la aku kali ini... aku dah plan macm2 dah... nak buat itu nak buat ini... kenyataan nya... bulan 7 ney aku dah mula busy kembali... aku dah kembali memikul satu tanggungjawab dan harapan hidup yang baru....

sekarang ney aku dah pening sendiri dah... aku cuma ada masa weekend jak... dah aku x dapat nak fix kn masa ak.. xkn aku nak buat 2 bnda dalam satu masa yang sama??? oppsssttt bukan 2 tapi 3 benda...

semua rancangan aku GAGAL... sekarang ini... aku kena fikir yang penting dahulu... rasanya aku akan dahulukan A... sbb A aku dah bayar... kalau aku tangguh... aku juga yang rugi... so, aku akan dahulukan yang A...

KESIMPULANNYA.... kita hanya merancang dan Allah yang menentukan...

nak out dulu.. bab ak dah kna sound... k

terima kasih kerana membaca...

No comments:

Post a Comment