Sahabat Maya

Monday, June 20, 2011

Ketenangan dalam Kegembiraan

Assalamulaikum W.B.T dan Salam Sejahtera...

lama dah aku tak update blog aku... sebelum ini aku rajin sangat nak update... ada jak cerita aku nak share... dari cerita yang remeh sehingga lah cerita yang berat... mesti aku update... TAPI ITU DULU...

Memang sakit apabila kita ditinggalkan oleh orang yang kita sayang, lebih-lebih lagi insan yang pertama bertakhta di Hati... bila dah sayang dan setia... sukar untuk di buang dan dilupakan begitu sahaja... perit, pedih, sakit dan macam-macam lagi di rasa... TAPI ITU DULU....

Aku Bahagia Bila Kau Bahagia
Aku Bahagia Bila Kawan-kawan Aku Bahagia
Aku Bahagia Bila Orang Disekeliling Aku Gembira

itulah antara kata-kata yang sentiasa aku ungkapkan... dan KINI.....................

aku gembira bila dia bahagia.... walaupun dia tak share kegembiraan dia dengan aku... tapi aku pasti dia bahagia...
kegembiraan aku hari ini adalah benar dan bukan paksaan hati untuk bergembiraan... kerana gembira aku disambut dengan senyuman dan doa untukmu... tanpa diiringi Air Mata pedih....

Tahniah buat insan tersebut... :D

Harap kita akan menjadi friend FOREVER and EVER...

No comments:

Post a Comment