Sahabat Maya

Saturday, June 4, 2011

Deactivate lagi

Assalamualaikum dan salam sejahtera…

Lama dah ak x update blog ney… bah berhabuk dah… hehe… so, kli ney aku nk kemaskan la blog ney…

Kalau baca tajuk kat atas tu… mesti korg dah dapat agak kan apa yg aku deactivate ney? Mestilah FACEBOOK…

Deactivate FB ney boleh kira hobi aku la jg… setahun berkali-kali juga aku active and deactivate FB ney…


Sebelum ney, acc aku mmg aku deactivate pun… then aku active kn semula tym nak final exam h

ari tu.. Dalam bulan April la aku active kan semula… dengan tujuan aku nk tinjau member2 ak, then ak nak contact balik ngan member ak yang akan blik kk semula… maklumlah nak cuti sem… so, mesti byk plan nk jalan( harapan jk la)

SELAIN ITU, aku nk cari something kat FB tu… tapi nawaitu aku tersasar jauh… apa yang ak nak cari ak x cari pun… tpi, bnda lain plak aku buat…

Bila niat dah lari tu kan… pasti akan ada benda yang x bek terjadi… maklumlah niat x d tunaikan… selama 3 bln (xslap ak) aku buka FB ney semula… aku rasa banyak dah hati yang x patut telah pun d lukai… inilah akibatnya… x kurang juga dengan HATI aku sendiri… dah berdarah tambah lagi berdarah…

So, hari ini… aku putuskan untuk DEACTIVATE HATIJA SARIPUDIN facebook account…

bila kau dah buat semua ney.. aku harap hidup aku hapy la selepas ney... :D


---> bukan pakaian ataupun rupa yang menjadi kayu ukur seseorang di sisi Allah... tetapi hati yang suci itu adalah yang terbaik.... (iklan sekejap.. petikan dari filem syurga cinta)


Semoga x lagi hati yang terluka…. :)

# Atie #

No comments:

Post a Comment