Sahabat Maya

Saturday, May 14, 2011

Berulang kembali

Assalamualaikum W.B.T dan salam sejahtera….


Hari ini kira luahan hati aku la…. Tym aku form 5… aku pernah kena sound tau psal lelaki… ini bkan kena sound mcm kena sound oleh parents or cikgu… tapi ini kena maki (bahasa kasar la)…


Cerita nya simple… aku bleh kira rapat la dengan satu orang guy kat kelas tu… tapi tak la rapat sangt… rapat kat sini dalam jangkauan 2 tiang lampu… jauh x??? Jauh kn… tapi aku x tau la kenapa pompuan ney cari aku seorang jak... Padahal kat kelas tu, ada 16 orang lagi perempuan… kedudukan kitaorang kat kelas pun jauh tau… tapi aku juga yang kena… ney plan kelas aku tym aku form 5… fresh dari AUTOCAD aku bgi korang…. ikut plan ney... ada pompuan yang dduk lebih dekt ngan dia....


Lebih kurang 3 bulan la… asal aku balik rumah jak mesti aku makan bnda ney (makian) mula2 memang aku terasa yang teramat sangt la… sepa x sedih kan… time tu… Allah jak yang tahu perasaan aku… aku tiada tempat nak mengadu… aku nak bagi tahu dia.. Tapi susah sangt…so, aku terima jak...

Lama kelamaan… semua pulih… dan aku menjadi seorang yang sangt kuat dan teguh dalam menahan makian… itu kira kelebihan ka?? (tahan maki)… itu semua cerita dulu la… sorry aku bukan nak ungkit saja2 tau…


N kemarin, aku dapat satu mesej yang amat mengejutkan d inbox fb aku… terkejut la juga dengan mesej ney… bukan salah aku pun… aku x niat pun… tapi bnda dah jadi kan…. Memandangkan aku x nk kejadian aku berulang kembali seperti masa dahulu… bek aku BLA…

Aku taknak la sakitkan hati orang… aku taknak sangt… aku faham kenapa kau buat gitu… bab kau sayang sangt dengan dia kan… jangan risau k… semua itu tidak seperti yang kau fikirkan… lagipun aku dah minta maaf… :(

Aku dah malas la nak layan benda2 ney… aku tak berminat langsung… langsung aku x berminat… don't worry …


-KEPADA INSAN YANG punya cerita kat perenggan ke-2... aku bukan nak ungkit erk cerita ney... jgn salah faham... aku just nak gtau yang aku x nk sakitkan hati org n x nk bnda ney berulang kembali...


-KEPADA INSAN YANG SEND MESSAGE KAT Fb 2 plak... sekali lagi.. aku minta maaf... x sangka persahabatan aku d salah anggap... :(


DAH LA... PENAT AKU NAK LAYAN BNDA ***** NEY......

No comments:

Post a Comment