Sahabat Maya

Friday, May 20, 2011

Nur kasih

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

NUR KASIH...
sepa yang x tau... angkt tangan.... so, tahniah kepada yang angkat tangan....

so, aku dah tengok filem ney... kmu plak??? kemarin kuar.. kemarin juga aku p... panggung penuh owh... kaya la pengarah filem ney... :)

aku tengok filem ney bab aku peminat setia drama dia... jalan cerita drama dia best sangat... memang hebat... so, aku nak tau la apa kesinambungan cerita ini kn... so aku pun p la tgk....




ternyata


x berapa puas hati sangat la... x menusuk kat kalbu... bagi aku la.... aku tak rasa langsung... pastu, jalan cerita. terlalu banyak persoalan yang ada... cerita ney mcm nak bgi surprise tau... kejap2 fast4ward n flashback.... bingung ney... walaupapaun satu filem yang ok la bgi aku...
sebagai penonton aku bagi 3 dari 5 bintang... :)

dan untuk memuaskan hati aku... aku nak nonton untuk kesekian kalinya... bab ak nak tersenyum lebarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr........................ :)


:: tym kat panggung tu.... kin panas tul org yg dduk kat sblh kiri ak... mcm nk bg siku jk.... bising memanjng... mcm dia plak director.... len kli just watch n shut up... kat luar ko nak ko nak mrah ka, apa ka... teda org kesah!!!

No comments:

Post a Comment