Sahabat Maya

Sunday, May 1, 2011

lagi

Assalamualaikum W.B.T dan salam sejahtera....

byak aku nk cerita kat cni.. tpi, aku mlas ckit la.. nnti la sekali cerita.....

apa lagi yang lagi ney??? hehehe
aku dah ok dah sebelum ney, kiranya aku dah boleh kawal dan cool la dengan kejadian ini... itu sebelum ini... sekarang ney plak, dah berubah cerita dah...

sukar untuk aku luahkan apa yang terbuku di hati ini... petang tadi lagi, aku rasa sakit sangat untuk kesekian kalinya... dalam erti kata lain, hati aku pedih LAGI...

aku selalu cari jawapan akan persoalan aku... kenapa dengan aku ney? kenapa susah sangat aku nak lalui itu semua? untuk tenangkan fikiran aku dan stabilkan hati aku... aku jawab SEMUA ITU ADALAH UJIAN DARI ALLAH....

lagu background blog aku ney, btul2 bagi aku semangat untuk teruskan perjalanan...
aku keliru, dan aku nak keluar dari kekeliruan ini...

post ini adalah luahan hati aku sahaja...
thats all

p/s: aku harap adalah keja yang sangkut kat aku... insyaallah.... aku x sanggup dah free sangat.... :D

No comments:

Post a Comment