Sahabat Maya

Thursday, April 28, 2011

Selesai

Assalamualaikum WBT dan salam sejahtera.... :D

dengan lafaz Basmalah
Bismillahirrahmanirrahim..... dengan rasminya tamat la semester 2.... (SAMBIL MEMOTONG JUMPER menggunakan gunting pokok....)

Tamat dah cerita aku untuk sem 2 ni... macam sem lepas juga mesti ada perkara yang tak kena di hati...
kalau sem 1 aku kehilangan SESEORG yg boleh kira aku sayang la.... (+.+) ... sem ini plak, aku berjauhan dengan seseorg... kitaorg dekat jak... tapi rasa jauh sangat..padahal sem 1 x la begitu rupanya.... aku harap next sem semua ney pulih.... (andai ko bca entri aku kn best)

Sem 2 ney mmg mencabar minda aku sebagai seorg penuntut yang x basic dalam course ini.... sebelum final exam start, aku dah dpat agak dah apa result aku untuk sem 2 ney...
AKU HARAP POINTER AKU X JATUH JAUH....

apa2 pun.... sekang ney... CUTI... jumpa lae blan 7... hehehehehehe
dengan diriku yang BARU... insyaallah...

p/s: to all my classmate, i want to see 42 all of u..... jgn la bha pndah... sem 3 dah ney... huhuhu... kalau ada juga nk pndah.. all da best in ur new course... k.... :D always cool... by coolgurlz , atie.. :D

No comments:

Post a Comment