Sahabat Maya

Tuesday, April 12, 2011

Aku nak cakap.....

Assalamualaikum W.B.T DAN Salam sejahtera

tadi aku ingt nk tido kjap... tym aku nk tido 2... tetibha member call... then cerita2 la... pas hbis story-mory :D... ingtkn nk smbung la tido... tup.. tup mata x leh nk lelap la plak... so, aku pun on9 la....

sejak beberapa hri ney, mata ney asyik gerak2 jk... ntah la npa... kiri plak 2... ada org ckp nk nges.... tpi untuk sedapkan hati... aku ckp mungkin saraf otak kot x sampai... :D

tpi, hati aku kuat mengatakan ada sesuatu yang aku kna cari (cari apa???) :D
so, tdi aku pun selongkar la web ney... nk tau x apa yg aku jumpa??? HATI AKU YANG HANCUR.... itu la aku jumpa kat web ney.....

sejujur-jujurnya, knapa aku mc ada perasaan yg x ptut kat org tu??? apa kna ngan diri aku ney?? aku suka sgt menyakitkan hati aku sendri... kali ini btul2 impak la... hahaha

c'mon tj.... wake up (sambil menampar pipi)... aku btul2 x thu nk kata apa lagi... btul2 menguji kali ini... aku dah bersiap sedia dah... tpi benteng yang aku bina roboh dalam pertempuran kali ini...
dan tdi juga, terlalu byk aku dgr cerita psal dia...pastu ini lae... sepa la yg boleh stand lau mcm ney.....
aku just nk ckp yg ...........................................................................................................................



Atie...

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget