Sahabat Maya

Wednesday, April 6, 2011

kenangan yang memilukan

Assalamulaikum W.B.T dan salam sejahtera....

sebelum pa2 yg terjadi, aku just nk gtau ckit lau lpas ney, kalau aku taip bnda plik2 jgn heran k... untuk entri ini shaja....

sbnarnya sejak 2 hari yg lalu aku rsa tertekan sangat dengan mcm2 hal... aku tak tahu la kenapa dengan aku ney... aku suka tekankan diri aku dengan benda yang orang bilang teda2 bha..... tpi itu juga la yang wat aku tertekan...
beberapa hari yang lalu juga aku ada terbaca something... perasaan aku tym tu ada dua, satu sedih yang teramat sehingga menitiskan air mata n satu lagi bercampur... mcm rojak...
aku rsa mmg patut la aku jlankan rancangan aku untuk melancarkan serangan... hehehe (peluru berpandu)...

ada sepa2 tak jual ubat hilang ingatan untuk selama-lamanya??? aku nk tanya jk... hehehe
gila nk lupakan kenangan hidup yang telah aku bina... ceh~~~
walau pedih mcm mn sekali pun ... apa yang telah berlaku dari mula kita merangkak hingga diri kita sekarang... semua akan jadi kenangan...

Experience is The Best Teacher...

tpi ramai yang x ambil ikhtibar daripada pengalaman....
masing2 ada pengalaman sendiri, kerana hari yang dilalui setiap insan itu berbeza... dan hasilnya juga pasti berbeza....

sampai cni jk la k.. aku melalut... klau umur panjang... adalah entri lagi.. :)
tajuk ngan entri jauh nya lari... jangan marah.. kan tertekan mmg gnila... ngee:D

sekian...

2 comments:

  1. aku suka part Experience is The Best Teacher.....
    mmg aku stuju sgt2...
    santiki luk kitaaa

    ReplyDelete