Sahabat Maya

Friday, April 8, 2011

Aku betul2 MINTA MAAF....

Assalamualaikum dan salam 1 malaysia

AKU MINTA MAAF SANGAT DENGAN INSAN YANG BERNAMA............ X mampu aku nk mention nama tu kat cni....

1st: tahniah
2nd: aku minta maaf
3rd: aku x pernh sindir ko... aku mnta maaf sangat... aku tiada niat pun...
4th: aku juga nak minta maaf klau aku buat ko terasa...
5th:aku nak kau tahu yang aku sebagai kawan owez support kau
6th : aku nak minta maaf lagi...
7th : all da best la k... dalam semua perkara
8th : mmg entri ney untuk KAU

aku minta maaf sangat2...
maafkanlah insan yang hina ini... siapalah aku kan insan yang sentiasa lupa dan leka... dan tak pernah lari daripada kesilapan...
MAAFKAN AKU UNTUK YANG KESEKIAN KALINYA....

P/S: aku tahu ko tau yang post ney untuk ko(klau ko bca la)... aku x kuat untuk lalui semua ini lagi... apa yang aku mampu lakukan sekarang ini adalah minta maaf... maaf klau aku lukakan hati ko, dan buat ko mkan dalam.... maafkan aku....
:((

byak lagi bnda aku nk SHOUT kat cni.. tpi aku x mampu... x pelah... biarla menjadi rahsia HATI JA' .................................................................................................

AKU TERASAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! AFWAN!!!!

No comments:

Post a Comment