Sahabat Maya

Sunday, April 3, 2011

April

Assalamualaikum W.B.T dan salam sejahtera buat pembaca blog ini...

april adlah bulan ke-4 dalam setahun... hehe.... bulan ney aku akn menghadapi final Xam.. hehehe... ikutkan calender ajaib aku... calender tu gtau 15 hari lagi FINAL... maknanya x lama lagi la... tpi, satu benda apapun aku blum ulangkaji lagi... huhu....

tiga bulan sebelum ney, bleh tahan la perjalanan hidup aku.... tgk cerita blog jk la... dah bleh tahu mcm man cerita kisah aku... hehehe..........

walauapapun yang akan terjadi di masa hadapan kelak... sabar dalam menempuhnya... semua itu adalah ujian daripada Yang Maha Mengetahui..... Sesungguhnya Allah Maha Bijaksana lagi Maha Berkuasa dalam menentukan perancangan hidup hambanya...

to all readers ... aku doakan kamu bahagia di luar sana dan sentiasa dalam keredhaan-Nya... INSYAALLAH....
Amin

No comments:

Post a Comment