Sahabat Maya

Thursday, March 31, 2011

4 U

Assalamualaikum W.B.T dan salam sejahtera...

hye to all my readers (ada readers ka blog ney??)

sebenarnya ak x tau mcm mna nk cerita... tpi memandangkan ini adlah blog aku... so, suka aku la kn nk wat ayat mcm mna...
nk cerita psal satu member ney... ney bkan la kes mengumpat k...

dulu aku ada satu member yg kira baik la... friendship kitaorg start dengan air mata... ceh dan berakhir juga dgn air mata... huhu... kisah kami penuh dengan emosi... mcm2 kejadian yg kmi lalui bersama... (yeke???) friendship kmi ney kira best la... mcm2 story yg ada.... dari gembira, sedih, menyakitkan hati, dan mcm2 lae perasa yg ada...

untuk pengetahuan korg... dia ney salah satu dripada THE BEST OF MY FRIEND... cerita,chat ngan dia mmg wat aku happy... dia ney juga byk sgt info yg berguna...mcm internet bercakap... hehehe hahahaha
cuma aku just tak tahu... dia anggap aku ney sbgai apa??? huhu.... mungkin kawan, mungkin juga musuh... ataupun aku ney tak pernh wujud dalam diri dia... apa2 jk la...

bru2 ney(x la bru sgt) aku wat satu keputusan yg sgt la pengecut... aku wat gtu bab aku ada reason aku tersendiri..... nak kata aku menyesal sekarang tidaklah sangat... just sedikit terkilan... tapi inilah consequence yg patut aku hadapi atas tindakan aku sebelum ney...

aku bukan apa... aku just tak nak dah sakitkan hati orang... sakit tau bila SAKIT HATI ney... cukuplah sebelum ney aku ada krisis dengan beberapa orang yang sakit hati dengan diri ini... tapi aku dah minta maaf.... :(

kpada member yg aku maksudkan tu( mcm la dia bca blog aku) untuk yg kesekian kalinya aku minta maaf sangat2... aku dah tak nk sakitkan hati kau... kenangan kita bersama tak akan aku lupa... kerana kau adalah ONE OF MY BEST FRIEND.... THE BEST lgi.... :D
(nk tau x sepa org ney??? aku nk upload gmbrnya tpi x nk la kn wat krisis lae... hehehe... men2 jk.... aku x brani pun.. :P)

aku harap kita akan jumpa lagi... dengan diri aku yg bru INSYAALLAH....
sungguh aku sedih akan perkara ini... sekiranya aku silap katakanlah... k...
sekian...

AKU yg terluka... (hahaha)
atie :P

No comments:

Post a Comment