Sahabat Maya

Saturday, March 26, 2011

Minggu 'Gila'

Assalamualaikum W.B.T dan salam 1 malaysia...

penat, tertekan, tekanan, sakit hati, happy,sedih, takut dan macam2 lae perasaan aku....itu la perasaan aku tuk minggu ney....

penat tu x ya nk ckap la.. semua org pun pnat kan... tpi kli ini btul2 mnguji la... setiap hari dari hari isnin until jumaat ada test n ujian bab next week kita org dah STUDY WEEK.... 3 MINGGU BABE... so, semua lecturer abiskn semua test or quiz diz week... mmg pnat gila la... setiap hari kja 'mmbaca'
dan 'menghafal' jk... Tuhan ja yg tahu macam mna perasaan ney....

dalam kesibukan berjuang dengan paper2 d waktu pagi, waktu ptg plak enjoy r... mmndangkan blik awal... aku x blik trus... aku p pameran dlu sblum blik... pameran "KEMPEN GALAKAN MEMBACA" best tau... 3 hari pameran tu... 3 hari gak muka aku kat ctu.... :D... then bila dah blik pnat sendiri... wakakaka.... net antara bnda yg aku buat tym kempen tu... :-

perasaan takut plak apabila hbis jwab paper... kini bru aku sdar yang pper msuk final tu mmg SUSAH MENGILA.... nsib bek aku ada ksedaran lae... :D
aku rsa nk lulus tu mmg dah ada dalam tangan la INSYAALLAH..... tpi nk score tu... ssah sangat... ntah la npa... mngkin krana PB mntp kot... its ok.... final la kna fullblast.... tpi mmg ak rsa x dapt score la... sedih eh... aku harap ada keajaiban bila result kuar...(final pun lum dah cerita sal result)

tdi tetibha sedih plak mcam dah final sem plak... siap gambr2 lae.... tdi kitaorg bergmbr tym klas terakhir tuk hari ney lepas test... klas semiconductor devices.... huhu... hehehe yg lucunya... semua tetibha jdi baik... hahahaha (gmbr yg ak snap corrupt la... )

then tuk cerita sok... lau best aku cerita... bab sok ada match netball... tpi ak x men la... just be da Ajk...

last but not least... hapy.... tedah dah sakit hati dan tertekan sendiri... hehehe assgnmnt dah teda, report lab dah teda, quiz da teda n test pun dah teda... hehehe....

thats all story 4 diz week... :)

No comments:

Post a Comment