Sahabat Maya

Tuesday, March 22, 2011

Aku yang Tewas


aku x faham kejadian sebenar..... dan aku x nk ambi tahu... btul tu EEE dah mati... mati kat hati ko n mati dari khayalan ko...
maaflah... tpi ini lah yg terbaik... ko jga yg gtau satu msa dulu, ko nk lupakan semua... jdi aku permudahkan kja ko...
aku dah penat dah nk men game ney... so, biarlah aku yg mengalah... biarlah dalam game ney aku sebagai penama 'LOSER' bab aku dah x sanggup dah....
lagipun, ko dah bahagia... btul x... lau sblum ney ko dah bhagia apatah lae sekarang??? kn...
lau sebelum ney aku selalu ckp jgn lupakan aku, kli ini aku nk ckp"suka hati kau la"

aku brubah??? aku x nafikan... btul la tu... bab aku dah pnat dah kjar dunia... x mampu dah aku... jdi ini la langkah aku...
Nama langkah ney, langkah MAUT... :D

aku x nafikan kau seorang kawan yang baik... dan aku plak x cukup baik.... kja aku sakitkan hati ko jk kn??? so, x nk sakitkan hati ko... biarlah aku jadi baik dulu bru kita jumpa lae... n bersahabat...

untuk yang kesekian kalinya.... HIDUP BAIK2 n Take care....

rsanya cukuplah smpai cni aku merepek n menahan pedih yang telah aku tahan... aku dah x sanggup..... aku lemah sgt2... (aku sndiri pun x fhm)

p/s: dalam hidup ney apa yg kita wat pasti kita dapat blik... lau hari ini kita sakitkan hati org, sok org plak skitkan hati kita.... SEKIRANYA NAK ORG BERBUAT BAIK DENGAN KITA, KITA KENA BERBUAT BAIK DAHULU DENGAN ORG....

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget