Sahabat Maya

Tuesday, March 1, 2011

march 1


Assalamualaikum W.B.T dan salam sejahtera...

setelah seminggu aku x update blog ak ney... hri ni ak kmbali lagi untk update kisah hidup ku... :D

hari ini adalah hari pertama untuk bulan yang ketiga pada thun 2011 dan bulan yang keempat ak kat poli(sem 2)...
kisah aku untuk dua blan yg lepas agk kurenggg memuaskan hati... hal ini kerana, aku byak melakukan kesilapan(ayt ak wt karangan tym ak f3).... bru 2 blan... mcm2 dah warna yg ada dalam hidup aku... semua pun warna kehancuran...

kisah 3 blan plak, lgi dahsyat... mcm2 hal jg yg terjdi.... antranya hilang member...
pedih tau rsanya, bila member yg dulunya kita bleh gelak semeja n bertepuk tampar kini mnjadi bisu dpan kita dah tu pndang pun x mo owh.... takdir.... x pe la... mngkin sem ney mcm ney, sekali sem depan lae truk...
padan muka aku...sepa suruh byk mulut... hahahaha

tu kisah 3 blan.... ney kisah minggu lalu, member aku sorg ney pun nk chow gak.... jgn la bla wei... ko la kwan aku... ko la best fren aku... ko la member ak... c'mon r... kwan x kn tingglkan kwannya kn.... aku hrap ko x wt pa yg ko ckp....
aku bknnya kedekut.... tpi bla aku cal ko, ko yg ckp nnti ak cal ko blik... slah sepa(cri masalah lg)... bkan aku kn... so, :Dngee.... jgn la mrah akn diriku... ceh...

k la sampai cni jk la.... untuk bln yg bru untuk thun ney... kpda member2 ak... ak hrap bla ak dah len... diam2 jk la k.... x ya la salah anggp ak still lae yg dulu cuma ak x nk dah tenggelam dengn semua ini... n jlan hidup ku msih panjang untuk aku terokai k...

lau x fhm tkn la button x fhm k...
sekian...

No comments:

Post a Comment