Sahabat Maya

Friday, February 25, 2011

maaf

assalamualaikum w.b.t

entri ney tuk seseorg kwan lma aku....

aku wat ney setelah aku terima panggilan dari dia sejam yg lalu... mula2 perbicaraan mmg ok la... xlma selepas itu sound menjdi sedih....

secara jujur... air mata aku mengalir bila dia ckp dia nk tukar no. sedih tau...
xkn dia pun nk tingglkan aku(sbgai kwn) dah la mmber aku yg len pun dah tingglkan ak... sekrg ney dia plak nk wat bnda yg sma...
dah la kau jk member yg slalu chat n story2 ngan ak... n now... ko pun nk pegi...

aku x tau la npa... mngkin salah aku... bab aku ney suka sgt ckp lepas... tpi aku just bergurau jk pun x lebih.. bkan nya aku nk sakitkan hati ko ka pa... men2 jk la...
atau mngkin ko mmg nk remove ak dri lyf ko...

klau btul la... aku terima dgn hati yg terbuka....

AKU haraP ko BAHAGIA.... semoga KAU JUMPA pa yg KAU CARI....

kau la my bff... ko la bestfren ak yg da best....

No comments:

Post a Comment