Sahabat Maya

Sunday, February 6, 2011

~~~SORRY~~~ 2




sungguh... aku tak tau la nk wat pa lae... sedih la pling bgus rsanya...
aku btul2 dah rsa bersalah sekarg ney..... "kerana mulut, badan binasa" kerana mulut juga la aku kini terasa.... terasa sgt.....

"aku tau la bha aku salah, tpi jgn la bha sampi gtu... "(mcm la org tu ada kat dpan aku)
KINI, padan ngan muka aku....

aku x tau la, pa motif ko.... tpi, bkan niat aku nk knakan ka, ejek ka, apa ka... suka2 jk 2...

sorry..... tpi x pe r... mungkin ini way kau, maybe kau x nk ak tau hal ko lae kan... ok...
aku harap aku akan faham semua...
bek diam jk la kn lpas ney... terbaik untuk aku dan org2 kat sekeliling aku...
sorry 100x

:(

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget