Sahabat Maya

Tuesday, February 15, 2011

Terasing

Assalamualaikum n salam sejahtera....

sejak beberapa mnjak ney.... aku tgk keadaan klas aku dah len dah...
aku x tau la npa... mula2 aku fikir... lau dah classmate ney major adlh llaki seng la ckit bab llki ney x da wat hal sgt bab guys ney kekadang suka wat hal sendiri jarang nk mnyibuk hal org....
tpi sungguh x sangka.... lagi mnyibuk... iya ka... x delah... sja jk ckp..

sebenarnya classmate llaki ka perempuan ka... sma jk... semua pun manusia... tpi ada yang mmbzakan... lau classmate perempuan ney keburukan dia ialah --------------... lau llaki plak -----------..... tpi mna2 pun ok lau pndai sesuaikan diri....

kini, aku rsa diri aku telah disisih kan oleh mereka... insan yang dahulunya pernah aku anggap kwan... skg pun aku still anggp kawan tpi,dorg dah wat tak tau kat aku...
npa??? apa slh ak??? lau fikir dgn lbih mndalam... mmg aku x da salah la...

sekang ney terpulang kla pda kmu... aku terima jk apa2...

p/s: sekiranya satu hari nnti aku mnjadi seseorg yg kmu lbih x knal... jgn salahkan aku... aku just follow environment aku jk.... i just hope that we can be friends forever...

atie

No comments:

Post a Comment