Sahabat Maya

Tuesday, February 15, 2011

baca jk la!!!


Assalamualaikum dan selamat petang....

Rahmat petang hari ini...
Alhamdulillah Allah masih lagi memberi kesempatan untuk bernafas... untuk melihat alam yang indah ini...

aku x tau nk simpan tajuk apa....

setelah aku mengambil satu tindakan yang aku rasa baik untuk aku dan juga aspek lain... akhirnya kerunsingan aku terlerai....
mungkin aku ney cpat fikir yang negative kot... Insyaallah aku akan ubah yang itu... aku akan berfikiran positive lpas ney dan fikir bnda yang bek2 jk...

biarkan la mulut orang apa nk cakap... korang nk mengata ka, mengumpat ka, memaki ka... hal kmu la... x kesah dah aku....
JANJI KAMU BAHAGIA...

mungkin aku ada silap kat kmu... tpi selagi kmu x tgur atau gtau apa salah aku... aku x tau d mn silap aku...
satu bnda jk la... sekang ney kita d alam transaksi(antara knak2 dan dewasa) yang kedua..... iaitu alam IPT... hidup masing2... nk berjaya kna usaha bkan mengata.....
aku sentiasa doakan kebahagiaan kamu semua... harapan aku kita berjaya bersama-sama... selagi mana aku bleh tolong akan aku hulurkan bantuan kalau kmu x lebih2...
jgn nk ambi kesempatan dalam kesempitan.....

--> mungkin aku ada silap besar kat satu member ney... tpi apa?? sampai hati dia x tgur aku... inikah kawan??? aku dah mnta maaf dah... tpi dia x reply pun msj aku... lau btul kau bncikan aku... aku terima kenyataan itu... aku redha... sekiranyalah disebabkan hal itu... ITU BUKAN SALAH AKU LA... mrah la org yg wat... AKU PUN MANGSA JUGA...
atau ko anggap aku just pembawa msalah untuk ko.,... aku mnta maaf..... nmpaknya FRIENDSHIP kita dah karam... x peluangkah untuk membuatnya belayar semula???

~Atie~

No comments:

Post a Comment