Sahabat Maya

Tuesday, February 1, 2011

1 Feb 2011

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera...

hari ini adalh hari pertama untuk bulan kedua pada tahun ini... hari ini kmi masih cuti lae... hehehe...so, aku pun rancang ngan kawan aku nk jalan... nk p krm(karamunsing)... lama dah kmi x jlan sma2.. hehehe
sampai kat krm ney aku jalan2 dulu p ground floor... then p atas semntara tunggu kwn aku ney datang... then aku lunch kat Mcd... hehehe lama dah x mkan mcd(kunun)... mkan prosperity... hehehe

byak perubahan yg terjadi kat mcd krm ney... sekang beberapa krew pakai apron dah... hehehe... comel.. aku nk snpa gambar drg tpi jauh... so, x pelah...

2 jam dah aku kat krm ney... kawan aku lum sampai2... tersangkut kat asnb... hahahahaha

then, sedih owh... aku x jumpa software programming.....

my day today= just OK

No comments:

Post a Comment